|
Beiträge: | 2.580 |
Punkte: | 1.397.346 |
Registriert am: | 09.09.2013 |
Ich fahre: | AF und zeitweise AS. Alle 3 angemeldeten haben das Oldtimer Gutachten/Kennzeichen. |
Da wohne ich: | Henstedt-Ulzburg |
Vorname: | Dörte |
Öffne es (rechte Maustaste auf's Bild und "öffnen mit") mit der windowseigenen Fotogalerie, bevor Du es veröffentlichst. Da sind so Symbole zum Drehen. Nachdem Du es dort gedreht hattest sollte es in allen Anwendungen richtig kommen denke ich ... vorausgesetzt Du hast keinen "Apfel" oder Linux als Betriebsystem
Beiträge: | 262 |
Punkte: | 34.901 |
Registriert am: | 19.09.2011 |
Ich fahre: | Honda Civic 1,5 CVT |
Da wohne ich: | Böhmische Masse |
Vorname: | Hans |
weis man/Frau denn schon um welche "H" genau es in dem Buch gehen soll?
Mist, Englisch..... na vielleicht hats ja schöne Fotos drin, so wie im CRX Buch auch schon das ungelesen (auch in Englisch) im Regal steht.... aber hauptsache CRX vorne drauf..
einmal CRX - immer CRX - guckst du: www.crx-af-as.de
Beiträge: | 1.298 |
Punkte: | 249.730 |
Registriert am: | 19.01.2010 |
Ich fahre: | CRX AS Bj. 1987 / CR-Z Bj. 2010 / Civic Tourer Bj. 2017 / FR-V Bj. 2008 |
Da wohne ich: | 73277 Owen |
Vorname: | Agi |
Die Ankündigung:
"A journalist’s inside look at what makes Honda the most consistently innovative and effective automaker
In recent years Toyota has received more than its fair share of attention for its “lean” manufacturing model, its sales triumphs, and its infamous recalls. But when it comes to consistent excellence, archrival Honda is more admirable, and more interesting.
Award-winning journalist Jeffrey Rothfeder digs deep into Honda’s culture, management, and global strategy to find what makes the company tick. He offers a behind-the-scenes look at its revolutionary factory in Lincoln, Alabama, a paradigm of Honda’s unique flexible manufacturing system. At Lincoln, several different types of cars can be produced on a single assembly line any given hour, and the compact plant manufactures up to 300,000 vehicles and engines a year, making it one of the world's most productive.
Drawing on access to dozens of highlevel Honda executives, Rothfeder identifies the three core principles that every Honda employee shares, and shows how the company's flexible manufacturing model, unique supply chain management techniques, and unorthodox (and contentious) daily brainstorming meetings are just a few keys to its success. Rothfeder makes a convincing case that Honda should serve as the model for a manufacturing rebirth in America."
Danach scheint es sich eher um die Produktion als um die Fahrzeuge zu handeln. Leider habe ich kein Inhaltsverzeichnis gefunden.
Lehrling im HRT OWL
Beiträge: | 13.358 |
Punkte: | 2.631.086 |
Registriert am: | 08.08.2008 |
Ich fahre: | XW, DB7, ED6, SP, YF1 und weitere Hondas |
Da wohne ich: | Lippstadt-Hörste |
Vorname: | Karlheinz |